onsdag 13 maj 2009

Jag har inte försvunnit,

jag har bara inte tid. Projekten är många(virkar, stickar, syr, är i trädgården), många foto som är tagna som jag vill visa men ni får vänta.
Jag har mycket i skolan som jag måste komma i fatt, mina tre balklänningar börjar bli färdiga och så ska jag sy en klänningen till mig själv. Det är ett skolprojekt, att sy något till sig själv och jag passar på att sy en riktig festblåsa...ska ju på bröllop i pingsthelgen, roligt roligt!

Just vill jag göra allt: plugga, sy, virka, pilla i grönsakslandet(rädisorna har börjat att komma upp), städa, laga mat, träna, vara med familjen och så hinna sova lite. Det är tur att man blir pigga av att det är ljusare ute.

Kommer snart tillbaka med massa spännande!

kram R

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja du verkar då verkligen ha fullt upp! :)
Lycka till med skolprojektet! :)
Om jag inte har skrivit det innan så var det kul att träffas och längre fram kanske vi kan ordna ihop ett litet virkgäng som träffas. Eller vad tycker du?
Jag har precis varit i garnaffären och handlat en massa nya färger som jag bara var tvuuuungen att ha... :)
Ser fram emot att få se bilder på dina alster. När du har tid och ork. Kram M

Jullan sa...

Jag håller verkligen med! Även om jag inte pluggar räcker vardagen inte till... Massor ska göras, matlagning, trädgård, städning, jobba, familjen osv. Förstår inte hur alla både hinner handarbeta och blogga. Mitt dygn räcker bara inte till! Ser fram emot att se dina blivande projekt.
//Juliane