lördag 9 februari 2008

Inspiration!!

För några veckor sedan hade jag en lite sykurs hemma hos oss i vår källare, det var fyra arbetskamrater som kom och vi skulle sy väskor, och det gjorde vi... Och vi hade jätteroligt!!! Vi blev inte färdiga så vi ska träffas en gång till och sy redan nu på torsdag. Och senare i vår så skulle vi nog träffas och göra fågelholkar...spännande!

Men det jag ville säga det var att jag blev så inspirerad att fortsätta sy efter den kvällen så det har blivit sammanlagt fyra väskor, tre små sminkväskor och en skyddsväska till min sambos motorcykeldelar som ligger och väntar..

..och sen har jag gjort lite smycken också..

..och sen stickar jag en Hello kitty-figur och pulsvärmare..

..och sen håller jag på att förbereda 8:ornas nästa lapptekniksuppgift på slöjden, vi ska jobba med blockhus..


Så det är kanske lite mycket nu med det är roligt!!!

1 kommentar:

Linda Linder sa...

Det låter härligt med inspiration. Jag tror det är våren som är påväg också för alla runtomkring mig är lite gladare och inte så trötta längre. Det är skönt! Så använd din digitalkamera och lägg upp lite bilder nu på dina skapelser! Jag vill se!

KRAM