måndag 20 april 2009

Vilken lycka!!!

Jag gick in och tittade på några bloggar jag följer, och jag började hos Queen Mudd för att titta på hennes fina stickade och tovade väskor. Dom ser så härligt goa ut, tänk om man kunde sticka lika snabbt... Sen läser jag vidare i hennes text att hon ska på virk-workshop i butiken Helylle i Kristianstad och det är ingen mindre än Marie som har Fröken Elsas virkblogg som ska hålla i det.
WOW hon gör ju så underbara saker, speciellt ett par virkade möss som jag har fastnat för, jag vill ha ett dussin...

Så nu på lördag den 25 april kl. 14.00 - 17.00 i butiken Helylle ska man få lära sig att virka kakor och andra gulliga figurer.
JAG SKA DIT!! Och det tycker jag att alla andra virktokiga i närheten av Kristianstad också ska.

1 kommentar:

Marie sa...

Vi ses på lördag Rebecka! Kul att du kommer! :D